Label Grand d.o.o. za usluge
Zagreb, Ulica Jurja Žerjavića 7/2
MBS: 080458283
OIB: 64613088550
IBAN:HR5123600001101967079; SWIFT:ZABAHR2X kod Zagrebačke banke d.d.
Registrirano na Trgovačkom sudu u Zagrebu
Temeljni kapital: 34.348,66 euro
Email: [email protected]
Kontakt broj: 099 2654 793
OPĆI UVJETI POSLOVANJA I KORIŠTENJA WEB SHOPA Label Grand d.o.o.
Opće odredbe
Ovi Opći uvjeti poslovanja izrađeni su kako bi kupci prije sklapanja ugovora bili omogućeni u upoznavanju sa općim uvjetima poslovanja te su u tu svrhu javno objavljeni na svojim mrežnim stranicama u skladu sa važećim propisima koji reguliraju online trgovinu, posebice važeći Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o
obveznim odnosima, Zakon o elektroničkoj trgovini, Zakon o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova, Zakon o elektroničkim komunikacijama, Zakon o trgovini, GDPR.
Label Grand d.o.o. putem svoje mrežne stranice nesputanavina.hr pruža uslugu prodaje vina iz svoje online vinoteke te organizira njihovu dostavu.
Uslugu iz prethodnog članka putem mrežne stranice pod nazivom nesputanavina.hr vrši društvo Label Grand d.o.o., iz Zagreba, Ulica Jurja Žerjavića 7/2 s e-mail adresom [email protected], upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, matični broj MBS: 080458283, OIB: 64613088550.
Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem mrežne straanice nesputanavina.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije te predstavlja sklapanje ugovora na daljinu. Sredstva daljinske komunikacije su sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.
Ovi Uvjeti predstavljaju i predugovornu obavijest iz čl. 60. – 86. Zakona o zaštiti potrošača i odnose se na korisnike online prodaje na mrežnim stranicama nesputanavina.hr. Korisnik je svaka osoba koja mrežnim stranicama nesputanavina.hr koristi u svrhu ostvarivanja kupnje vina oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu.
Predugovorna obavijest
Sukladno članku 57. Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj ovim uvjetima i ostalim sadržajem na mrežnim stranicama nesputanavina.hr, Kupca na jasan i razumljiv način obavještava o:
• glavnim obilježjima robe ili usluge, u mjeri u kojoj je to prikladno s obzirom na robu ili uslugu te medij koji se koristi za prijenos obavijesti,
• svojem nazivu i sjedištu, telefonskom broju te, ako postoji, adresi elektroničke pošte,
• ako je primjenjivo, nazivu i sjedištu trgovca u čije ime i/ili za čiji račun nastupa,
• zemljopisnoj adresi mjesta svojeg poslovanja, odnosno zemljopisnoj adresi mjesta poslovanja trgovca u čije ime i/ili za čiji račun on nastupa, a na koju potrošač može nasloviti svoje pritužbe, ako je to mjesto različito od sjedišta iz točke 2. ovoga članka,
• maloprodajnoj cijeni robe ili usluge, a ako priroda robe ili usluge ne omogućava da cijena bude izračunata unaprijed, o načinu izračuna cijene te, ako je primjenjivo, ostalim troškovima prijevoza, dostave ili poštanskih usluga, odnosno o tome da ti troškovi mogu biti naplaćeni, ako ne mogu biti razumno izračunati unaprijed,
• troškovima uporabe sredstava daljinske komunikacije u svrhu sklapanja ugovora, ako se ti troškovi ne zaračunavaju po osnovnoj tarifi,• uvjetima plaćanja, uvjetima isporuke robe ili pružanja usluge, vremenu isporuke robe ili pružanja usluge te, ako postoji, načinu rješavanja potrošačkih pritužbi od strane trgovca,
• uvjetima, rokovima i postupku izvršavanja prava na jednostrani raskid ugovora, u slučajevima u kojima to pravo postoji,
• tome da je potrošač dužan snositi troškove vraćanja robe u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ZZP-a, odnosno, o troškovima vraćanja robe, u slučaju da kod ugovora sklopljenih na daljinu roba zbog svoje prirode ne može biti vraćena poštom na uobičajen način,
• tome da će, u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ZZP-a nakon što je postavio zahtjev u skladu s člankom 64. ili člankom 70. ZZPa, potrošač biti dužan platiti trgovcu razumni dio cijene sukladno članku 77. stavku 7. istog zakona,
• tome da se potrošač ne može koristiti pravom na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ZZP-a, u slučajevima u kojima je temeljem članka 79. ZZP-a, to pravo isključeno, odnosno o pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora,
• postojanju odgovornosti za materijalne nedostatke,
• uslugama ili pomoći koji se potrošaču nude nakon prodaje te uvjetima korištenja tih usluga ili pomoći, ako ih trgovac pruža, kao i o eventualnim jamstvima koja su izdana uz robu ili uslugu,
• postojanju odgovarajućih pravila postupanja trgovca, kako su definirani člankom 5. točkom 18. ovoga ZZP-a,
• trajanju ugovora, ako je ugovor sklopljen na određeno vrijeme, odnosno uvjetima otkaza ili raskida ugovora koji je sklopljen na neodređeno vrijeme, odnosno koji se automatski produžuje,
• minimalnom roku u kojem je potrošač vezan ugovorom, ako postoji,
• pologu ili drugom financijskom osiguranju koje je potrošač na zahtjev trgovca dužan platiti ili pribaviti, kao i o uvjetima plaćanja toga pologa, odnosno uvjetima pribavljanja drugog financijskog osiguranja
• ako je primjenjivo, funkcionalnosti digitalnog sadržaja, uključujući potrebnim mjerama tehničke zaštite tih sadržaja,
• ako je primjenjivo, interoperabilnosti digitalnog sadržaja s računalnom ili programskom opremom za koju trgovac zna ili bi morao znati,
• mehanizmima izvansudskog rješavanja sporova, odnosno o sustavima za obeštećenje, te načinu kako ih potrošač može koristiti.
Pravne osobe kao Kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača. Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Korisnici mrežnim stranicama nesputanavina.hr dužni su dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke i greške do kojih može doći zbog
toga što Korisnik nije dao točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca.
Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Uvjeta korištenja, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz online kupnju, kao i sav ostali sadržaj zbog čega se preporuča prilikom svake posjete istoj mrežnoj stranici pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu danom objave na internet stranici.
Odgovornost Label Grand d.o.o. WEB SHOPA
Ove Opće uvjete poslovanja i korištenja kao i Pravila privatnosti Label Grand d.o.o. web shopa korisnik prihvaća prilikom posebne registracije na Label Grand d.o.o. web shopu elektronskim putem što je preduvjetkupnje. Tom prilikom dobrovoljno ostavlja osobne podatke prema kojima će se Label Grand d.o.o. odnositi sukladno Pravilima privatnosti objavljenim na mrežnim stranicama. Label Grand d.o.o. upućuje Korisnika da pročita ove Opće uvjete poslovanja te Pravila privatnosti jer će se ta pravila primjenjivati za korištenje usluga
Label Grand d.o.o. web shopa kao i u slučaju eventualnog nesporazuma.
Registrirani korisnici i korisnici u svojstvu gosta
Korisnicima usluga koje pruža Label Grand d.o.o. web shop smatraju se registrirani korisnici i korisnici u svojstvu gosta koji su izvršili narudžbu putem web shopa nesputanavina.hr. Registrirani korisnici su oni korisnici koji za potrebe registacije ostavljaju svoje osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, potvrda punoljetnosti, preferirana adresa dostave, e-mail, registracija kartice za ponovne kupnje i broj mobitela) radi korištenja posebnih pogodnosti prilikom kupnje, brže realizacije prilikom naručivanja vina i mogućnosti prijave na newsletter. Korisnici u svojstvu gosta su korisnici koji za potrebe jednokratne narudžbe ostavljaju svoje nužne osobne podatke kao što su e-mail, adresa dostave, broj mobitela i potvrda punoljetnosti.
Label Grand d.o.o. nije odgovoran za eventualnu privremenu nedostupnost stranice nesputanavina.hr ili bilo koje njegove platforme, niti za djelomični ili totalni prekid rada ili pogrešnog rada.
Mrežna stranica nesputanavina.hr može biti privremeno nedostupna ili dostupna u ograničenom opsegu, kao rezultat redovnog održavanja sustava u slučaju nadogradnje sustava te zbog problema više sile.
Label Grand d.o.o. nije odgovoran za tehničke probleme koji mogu dovesti do kašnjenja i/ili pogrešne obrade elektroničkih podataka. Na sva pitanja koja nisu regulirana posebnim uvjetima korištenja Label Grand d.o.o.
webshop, primjenjuju se Opći uvjeti poslovanja, te pozitivno zakonodavstvo Republike Hrvatske, kao i drugi relevantni međunarodni propisi.
Fotografije vina prikazane na mrežnoj stranici nesputanavina.hr su isključivo informativnog karaktera, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju vina. Ovo se posebice odnosi na moguće razlike u designu etikete, boce, vrsti čepa, naznačenom godištu vina i sličnim detaljima koji nužno ne odražavaju vino iz tekstualnog opisa. Tekstualan opis vina je mjerodavan za informacije o vinu.
U slučaju gore navedene nepodudarnostu između vina prikazanog na fotografiji i isporučenog ne radi se o nedostatku te se samim time ne radi o osnovi za povrat vina.
Ovlaštenja i ograničenja odgovornosti Label Grand d.o.o. WEB SHOPA
Label Grand d.o.o. nije dužan provjeravati ni na bilo koji način kontrolirati ponašanje korisnika Label Grand d.o.o. web shopa, ali može ako to procjeni potrebnim.
Registracijom korisnika ili prijavom u svojstvu gosta, korisnici pristaju na primjenu ovih Općih uvjeta poslovanja.
Label Grand d.o.o. web shop zadržava pravo da u svakom trenutku izmijeni tekst ponude, cijene proizvoda, fotografije proizvoda, ili bilo koji drugi materijal sa Label Grand d.o.o. web shopa bez posebnog obrazloženja.
Povodom izmijene, korisnik ne može ostvarivati bilo kakva prava ili postavljati zahtjeve prema Label Grand d.o.o. zbog navedenog izmijene bilo kojeg dijela sadržaja sa Label Grand d.o.o. web shopa.
Label Grand d.o.o. web shop također zadržava pravo da, bez prethodnog obavještavanja i bez obrazloženja preimenuje, podjeli, spoji, izbriše, ponovo uspostavi ili na bilo koji drugi način izmjeni ponuđenu kategoriju,
kao i da se premjesti postojeću ponudu iz jedne u drugu relevantnu kategoriju.
Label Grand d.o.o. sadržava pravo da obriše takve ponude bez prethodnog obavještenja.
Label Grand d.o.o. ne odgovara za greške između prikazane raspoloživosti vina na WEB SHOPU i stvarnog stanja na skladištu.
Sklapanje ugovora
Online kupnja može se ostvariti registracijom korisnika ili prijavom kao gosta popunjavajući ondje zatražene podatke. Prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca ili obrasca prijave, korisnik je dužan dati točne, važeće i potpune podatke.
Korisnik je ovlašten izabrati mogućnost da ga Prodavatelj informira o novim proizvodima, proizvodima na akciji i slično (prijava na newsletter).
Prije podnošenja narudžbe, potrebno je označiti polje „Slažem se s Uvjetima poslovanja i upoznat/a sam s time da narudžba uključuje obvezu plaćanja “
Prihvaćanje narudžbe proizvoda ovisi o dostupnosti. U skladu s tim, Prodavatelj zadržava pravo u slučaju poteškoća vezanih uz dostavu proizvoda ili nedostatka artikala na skladištu, ponuditi vam zamjenski proizvod iste ili više kvalitete i vrijednosti. Ako ne želite naručiti zamjenski proizvod, vratit ćemo vam plaćeni iznos.
Za obradu narudžbe potrebno je 1-2 radna dana od trenutka uplate (potvrda kartice ili transakcija) nakon čega korisnik zaprima mail s potvrdom o dostupnosti naručenih vina sa brojem narudžbe. Narudžba će uobičajeno
biti dostavljena u roku od tri radna dana do 7 radnih dana, izuzev dostave na udaljenija mjesta (npr. otoci) i u vrijeme visoke turističke sezone, ili blagdana (posebice za vrijeme Božića i Uskrsa).
Ako unutar 2 radna dana od narudžbe Korisnik nije zaprimio potvrdu o narudžbi, provjeru narudžbe može izvršiti putem e-mala [email protected].
Cijena i plaćanje
Cijene vina na web shopu su maloprodajne. Cijene proizvoda i cijene dostave su maloprodajne cijene izražene u eurima te je u istima sadržan pripadajući PDV i povratna naknada. Prije plaćanja, vidljiv je iznos koji će se naplatiti nakon realizacije narudžbe, ovisno o odabranom načinu plaćanja i troškovima dostave.
Cijene i uvjeti kupnje se mogu razlikovati u vinoteci i u Label Grand d.o.o. WEB SHOPU.
Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene vina bez prethodne obavijesti. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti odrediti cijenu nižu od redovne za pojedina vina, grupu vina i/ili za sva vina, kao i za određeni način plaćanja, a što obuhvaća, među ostalim, akcijsku prodaju, rasprodaju, sezonsko sniženje ili sl..
Cijena vina predstavlja onu cijenu koja je navedena u svakom trenutku na mrežnoj stranici, osim u slučaju očite pogreške. U slučaju očite greške u cijeni nekog naručenog vina, kupac će u najkraćem roku o istoj biti obaviješten uz mogućnost potvrđivanja narudžbe po ispravnoj cijeni ili otkazivanja narudžbe. U slučaju nemogućnosti kontaktiranja kupca, narudžba će se smatrati otkazanom, a svi plaćeni iznosi nadoknađeni u cijelosti.
Prilikom naručivanja vina kupac može birati između više načina plaćanja: plaćanje uplatom na transakcijski račun ili kartično plaćanje.
Plaćanje uplatom na transakcijski račun
Kupac je dužan obaviti uplatu na transakcijski račun u roku od 24 sata od trenutka narudžbe te se uplata smatra izvršenom nakon provedbe naloga u banci Prodavatelja. U poziv na broj potrebno je navesti broj narudžbe, a plaćanje se vrši na IBAN Prodavatelja broj:HR5123600001101967079; kod Zagrebačke banke d.d..
Plaćanje kreditnim karticama
Plaćanje kreditnim karticama moguće je jednokratno (Visa, Maestro i Mastercard kartice). Prilikom narudžbe Korisnik odabere vrstu kreditne kartice kojom plaća i unosi tražene podatke. Nakon potvrde kupnje potvrda o narudžbi bit će poslana na e-mail adresu kupca. Label Grand d.o.o. koristi sustav predautorizacije kreditnih kartica što znači da ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ, transkacija neće biti provedena, ali će sredstva na kartici biti “rezervirana”, do potvrde ili otkazivanja transakcije.
Za autorizaciju i naplatu kreditnih kartica primjenjuje se WSPay sustav naplate.
Monri WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Monri WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što potvrđuje i PCI DSS certifikat koji Monri WSPay ima. Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Dostava i preuzimanje
Dostavu vina kupcu vrši dostavna služba koju je odabrao Label Grand d.o.o..
Troškove dostave naručenih proizvoda snosi kupac. Troškovi dostave se automatski generiraju na elektronskom obrascu narudžbe nakon što je kupac potvrdio narudžbu na Label Grand d.o.o. web shopu sa dostavom, sukladno cijenama dostavne službe prema količini boca, broju paketa i destinaciji, nakon čega kupac zaprima obavijest sa posebno iskazanom ukupnom cijenom naručenih vina i troškovima dostave.
Nakon potvrđene uplate kupac e-mailom zaprima račun u elektronskom obliku i original račun uz dostavljena vina.
Kupac troškove dostave prihvaća potvrdom narudžbe te ne može zatražiti manji trošak prijevoza na temelju vlastitih mjerenja (vaganja) pošiljke.
Svi proizvodi su zapakirani i zaštićeni tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je obvezan otvoriti pošiljku pred dostavljačem i usporediti dostavljene proizvode s računom, te ukoliko je narudžba nepotpuna, pogrešna ili oštećena, odmah je reklamirati dostavljaču.
Kupac prilikom preuzimanja pošiljke ovjerava i potpisuje dostavnicu. Ovjerom dostavnice od strane kupca smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju te da kvantitativno i kvalitativno odgovaraju proizvodima s računa. Nakon toga su dostavna služba i Prodavatelj oslobođeni bilo kakve naknadne odgovornosti.
Naručeni proizvodi dostavljaju se do prve prepreke odnosno do praga, isključivo u prizemlje objekta. Nije moguće unošenje proizvoda u objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi pošiljku do kata na kojem stanuje Kupac već samo do ulaza u stambenu zgradu.
U slučaju kada kupac naručena i plaćena vina odbije preuzeti bez valjanog razloga, Prodavatelj ima pravo tražiti od Korisnika naknadu troškova manipulacije i transporta.
Nepreuzete pakete Prodavatelj ne čuva za Korisnika te se ugovor nakon nepreuzimanja smatra raskinutim i novac koji je plaćen za vina će biti vraćen Korisniku umanjen za troškove manipulacije i transporta.
Kupac prilikom naručivanja vina može odabrati i opciju “osobnog preuzimanja”. Naručena vina kupac može i samostalno preuzeti u vinoteci Nesputana vina na adresi u Zagrebu, Jurja Žerjavića 7/2 ili u skladištu prodavatelja na adresi Kovinska ulica 4a.
Odgovornost za nedostatke
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke Proizvoda, sukladno primjenjivim propisima. Kada je Korisnik pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima te se na njega ne primjenjuju pravila iz ovog odjeljka.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, Korisnik ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ako odgovora uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka valjane reklamacije Kupcu zamijeniti vino ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.
Obzirom na specifičnost proizvoda reklamacije koje se tiču oštećenja Korisnik je dužan uputiti odmah po dostavi sukladno ranije iznesenim uvjetima o dostavi.
Sve eventualne reklamacije i prigovore kupac upućuje pismenim putem poštom ili e-mailom na kontakte i adresu navedenu pod Kontakt, na koje će Prodavatelj u najkraćem mogućem roku odgovoriti.
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari – neispravnost vina) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
Kupac je obvezan obavijestiti Prodavatelja o postojanju nedostataka u pogledu ispravnosti vina (skriveni nedostatak) u roku od 24 sata od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje
Proizvoda.
Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.
Neispravnost vina moguće je utvrđivati putem ovlaštene osobe Prodavatelja u vinoteci Nesputana vina na adresi u Zagrebu, Jurja Žerjavića 7/2.
Kupac je radi utvrđenja neispravnosti vina dužan na pregled donijeti vino u originalnoj boci sa najmanje 2/3 popunjenosti.
Ako kao Korisnik smatra da su njegova prava povrijeđena, svoje pritužbe može uputiti putem e-mail adrese radi traženja izvansudske nagodbe. U slučaju eventualnog spora Prodavatelj i kupac će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko to nije moguće, ugovaraju nadležnost stvarno i mjesno nadležnog suda u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava. Mogu se koristiti i drugi mehanizmi izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pred drugim centrima za mirenje, koja se u okviru svoje nadležnosti, bave alternativnim rješavanjem potrošačkih sporova.
EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme Europske komisije. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta Kupac može pristupiti putem poveznice: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfmevent=main.home.show&lng=HR.
Pravo na jednostrani raskid
Kupac ima pravo u roku od 14 (četrnaest) dana od dana dostave proizvoda kupljenog na daljinu jednostrano raskinuti ugovor, bez navođenja razloga.
Kupac pritom nema pravo na jednostrani raskid Ugovora ako je:
– ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
– predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
– predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
– predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
– predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
– predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
– predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca.
Da bi Korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka. Kupac može Prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. Korisnik izjavu može poslati na e-mail u kojem je potrebno navesti: broj računa, datum računa, ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora pronađite OVDJE.
Prodavatelj će dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Ako Kupac jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove dostave, ako ih je bilo, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Prodavatelj zaprimi odluku Kupca o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je Kupac odabrao drugu
vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Prodavatelj može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.
Povrat se vrši na način da, nakon zaprimljenog e-maila, Prodavatelj šalje podatke na koju adresu treba poslati paket te kada paket stigne na navedeno mjesto, Prodavatelj vrši povrat sredstava. Kupac je dužan robu poslati na adresu, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Prodavatelju uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.
Registracija i privatnost
Label Grand d.o.o se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima Korisnika, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o Kupcima/Korisnicima koji su nužni za ispunjenje svojih obveza; informira Kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje Korisniku mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o Korisnicima pouzdano čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Label Grand d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Korisnik prethodno mora popuniti registracijski upitnik i obaviti registraciju. Tijekom registracije od Korisnika se traže kontakt informacije (poput imena i e-mail adrese). Te se informacije koriste kako bi se stupilo u kontakt s Korisnikom prilikom odgovaranja na pitanja postavljena na našim web stranicama. Također, podaci osiguravaju privatnost Korisnika pri kontroli unosa ili promjene podataka.
Ako se osobni podaci Korisnika promijene ili Korisnik više ne želi uslugu, moguće je ispravljanje, ažuriranje ili uklanjanje korisničkih podataka koje posjedujemo. Korisnik to može izvršiti na web stranici «Moj račun» ili slanjem e-maila na adresu navedenu pod Kontakt na ovim stranicama.
Kolačići
Kolačić je dio informacija spremljenih na Vaše računalo, mobitel ili tablet, koje mogu biti dostavljene neposredno od strane web stranice koju posjetite ili u suradnji i za potrebe web stranice od treće strane. Kolačići u pravilu spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu i sl.
Nakon što opet otvorite web stranicu, vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju ovoj web stranici. To omogućuje stranici da prikaže informacije prilagođene vašim potrebama. Kolačići mogu imati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija.
Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako Vi to omogućite. Sama web stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu. Postoje privremeni i stalni kolačići. Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene
podatke. Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.
Želite li onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje web stranice. Kako bi isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.